Kuuntelen Antti Ketosen "Olisitpa sylissäni"... Olen itkenyt, tänäänkin. Mietin, kaipaatko minua. Minä kaipaan Sinua, ikävöin. Välistä aivan suunnattomasti. Mietin, mahdatkohan saada tietää, tai edes haluatko nyt. Et taida. Ymmärsin ettet haluaisi, että kokoat itseäsi, meillä on hiljaisuus. En saa oikeastaan tietää Susta mitään, en mitä ajattelet, mitä tunnet. Haluaisin. Olet valinnut toisin, tiedän toki miksi. Silti, joskus toivoisin saavani ystävällisen sanan, tai edes pienen sydämen...

Olet minulle kuitenkin edelleen Rakas, edelleen haluaisin Sut vierelleni, elämään kanssani, jakamaan kokemuksemme, loppuelämäkseni. En tahdo irrottaa Susta, mun sydän ei tahdo. Kuvittelin aiemmin, etten voisi näin rakastaa, että tämä kokemus olisi nuorten juttu. Ei järkevät aikuiset. Mutta niin vain kävi, tapasin Sut, rakastuin, menetin sydämeni Sulle, kokonaan. Haaveilin, rakastin, vastasit mun rakkauteeni, lupauduit. Silti nyt olet poissa. Välillä itken suruani, pelkään pahinta, päätät että kaikki on hyvin ja mut unohdat. Kuuntelen Neljänsuoran "Älä unohda minua"...

Muistatko, kuinka alkuaikoina keskustelimme tsätissä musiikilla, vaihdoimme kappaleita, merkityksiä. Useasti, ennenkuin uskalsimme sanoa Rakas. Kuinka tanssimme yhdessä, usein muiden keskellä ja silti niin ihanasti. Veit mun sydämeni tanssillas, tanssit tiesi suoraan sinne. Ja ne kerrat kun sain tanssia vain Sun kanssasi. Muuta en toivoisikaan. Silloin kerran kun saimme tanssia vain kahden - niin uskomattoman ihanasti, vain toisillemme. Koko sali oli meidän. Olit niin uskomattoman lähellä, seurasit kuin osana mua, hetkiä, mitä vain Sun kanssas oon voinut saavuttaa. Olin silloin niin valtavan onnellinen. Parhaita hetkiä elämässäni, niin iki-ihanaa. Ja silloin kerran yöllä lumisateessa sun puhelimes musiikkiin korvanapit jaettuna, kun kello alkoi jo olla paljon, kun alkoi olla aika mennä yön viimeiselle bussille, kun toivoin, että aika pysähtyisi. Leireillä, niin iki-ihanaa. En meinannut voida pitää itseäni Susta erossa. Kaikki tanssit, kaikki harjoitukset, vain Sun kanssasi. Kiitos Rakas näistä kaikista onnellisista kokemuksista, joita minulle olet antanut. Ja bileissä, hitailla. Tunsin kuinka lähellä olit, ei vain kehot, vaan muutenkin. Ympäri salia, ei varmaan kenellekkään jäänyt epäselväksi että oltiin Me. Ja jälkeen karattiin vielä hetkeksi viettämään aikaa yhdessä. Rakastan Sinua.

Tanssia kanssas kaipaan. Kaipaan niin paljon, itken sitäkin. Jos mut jätät iäksi kun oot saanut Sun asioihis selvyyden, voisitkohan toteuttaa mun viimeisen toiveen, voisinkohan saada kanssasi edes vielä viimeisen tanssin. Ja  kun kerran rakastat, mitähän haluaisit jäähyväisiksi minulta... En unohda Sinua...

Jos kuitenkin valitset minut, annan sydämeni sulle. Loppuelämäkseni. Tai niin pitkäksi aikaa kun haluat. Kuuntelen Olavi Uusivirran "Tuu mun vaimoksein"...

Hyvää yötä Rakkaani, nuku hyvin ja näe kauniita unia. Vielä suukkosia Sulle lähettelen, unihiekaksesi, lempeänä sateena, helliä halauksia peitoksesi, sua hyväilemään. Rakastan Sinua valtavasti, katselen ja silitän kuvaasi. Olen Sinun jos vain huolit.