Niin vain odotan Sinua palaavaksi, toivon Sun huolivan mut takaisin. Rakastunut sydän. Toiveikas sydän. Sinä. Oma aarteeni, sydämeni valittu. Kumpa vain tulisit, ottaisin sut ilolla vastaan. Olisin niin onnellinen. Sulkisin Sut syliini, halailisin ja paijailisin. Lohduttaisin Sua Sun suruissas. Tiedäthän, olen Sinun, Sinua varten, aina.

Pöydällä vielä leffat odottavat katsomistaan, ne joita aikanaan vihjailit katsovasi kanssani. Muoveissa. Yhä toivon että tulisit katsomaan. Pitäisin Sua kainalossani ja olisin onnellinen. Niinkuin silloin ennen.

Mikään ei ole muuttunut, aina vain olet mulle kaikista rakkain. Rakkauteni on koeteltu, tiedän, se olet Sinä. Ehkä Sinunkin rakkautesi. Olet sydämeni valittu. Eikä Sulla ole mulle mitään todisteltavaa tai anteeks pyydettävää, en ole kadonnut mihinkään eikä rakkauteni ole vähentynyt, päinvastoin. Silti olen valmis kuuntelemaan jos haluat purkaa surujasi, valmis antamaan anteeksi jos koet tehneesi väärin. Tiedän kuitenkin, että sisimmässäsi yrität vain ratkaista asiat oikein. Yritettyäsi, odotan, toivon että minulla on vielä mahdollisuus. Se että jos vain valitset minut merkitsee minulle kaikkea, eikä varsinkaan sitä tarvitse todistella. Valitsisin Sinut aina uudestaan, valitsin Sinuun luottamisen jo kauan sitten, Meihin uskomisen. Vielä uskon, toivon, rakastan. Läsnäolosi saa minut onnelliseksi, unohtamaan ajan. Ihana Sinä, suloinen Sinä. Olet minulle niin sydämellinen ja hyvä, kumpa voisin sen sinulle kertoa. Kertoa mitä kaikkea merkitset. Kertoa koko maailmalle. Rakastan Sinua, Sinun ihanaa ja viehättävää persoonaasi, Sinua. Sellaisena kuin olet. Olet niin huolehtivainen ja hyväsydäminen, kiltti ja uhrautuva ihminen. Kumpa voisin tehdä Susta onnellisen, kumpa voisin tukea Sua Sulle tärkeissä asioissa. Kumpa voisin saada Sut vaimokseni. Kumpa vain. Ottaisin.

Niinpä taas odotan, sen taidan osata. Olen harjoitellut. Kaikesta huolimatta ajattelen Sua joka päivä, kaiken aikaa. Yksinäisyyttäni silittelen Sun kuvaasi, toivon Sua tulevaksi. Ehkä säälittävä taidan olla, niin rakastunut. Ehkä hiukan hölmö sellainen. Tiedänhän minä, sinäkin rakastat vielä minua. Yhteiset hetkemme ovat kyllä näyttäneet, että meillä on mahdollisuus hyvään ja onneen. Haluaisin tavoitella niitä kanssasi. Tulethan Rakkaani. Sydämeni sykkii Sulle.

Ja vielä, suukkosia lähettelen, kuten ennenkin, kera halausten. Lempeitä unia Sinulle Rakkaani, uskoa ja toivoa Sun elämääsi. Rakastan Sinua.

Huolithan minut takaisin, olenhan arvoisesi, kelpaanhan Sinulle... Minulle olet kaikkea hyvää. Valitsen Sinut. Odotan.