Hei Rakas

Entä josset olekkaan onnellinen. Entä jos suret, ikävöit. Kumpa voisin silloin Sua lohduttaa. Kumpa voisin kertoa, että olen Sinua varten, odotan. Odotan vain Sinua. Että voit valita. Sinulla on kaikki avaimet tilanteeseen, muut ovat koeajalla, et Sinä. Jos vähänkään koet, ettet kelpaa, minulle kelpaat. Sinä yksin voit päättää mitä haluat, sanella ehdot. Vaatia paremmuutta. Jos Sua kiusataan, sano että lähdet, että ottajia kyllä on. Samoin, jos Sua rajataan, jos koet vääryyttä. Jos sulle sanotaan, ettet saa anteeksi, tai jos sinua pidetään huonompana. Minulle olet arvokas. Kallein aarteeni. Oot mun puolikas, teet mut kokonaiseksi. Haluaisin pitää Sun puoliasi, tukea Sua. Mun sydämeni sanoo, Sun, Sun, Sun... Ottaisin vaikka tulisit tyhjin taskuin, yks kaks ilmestyisit oveni taa. Tai vaikka tulisit tärkeimmät mukanasi. Minä odotan, odotan koko sydämestäni, toivon. Enhän osaa muutakaan, mun sydän ei osaa päästää Susta irti. Haluaisin edelleen uskoa meihin, antaa meille toivoa. Ottaisin sinut vastaan rakkaudella, lohduttaisin. Kyllä saataisiin asiat ratkottua, päivä kerrallaan. Yhdessä. Tiedän että rakastat, niin minäkin Sinua. Olet mulle hän joka antaa päiville merkityksen. Sun vuokses. Tiedäthän Sinä sen. Kumpa voisin kertoa, että mulla on aina paikka Sua varten.

Syksyinen, kylmä ilma. Tihkuttelee. Nukuin huonosti, väsynä huono päivä. Olin itkuinen jo töistä lähtiessä, niin Sua kaipaan. Saa olla ikävä, saan olla surullinen. Ei haittaa. Se on rakkautta, kertoo kuinka tärkeä olet. Pisaroiksi tiivistyvät kyyneleet hyväilevät poskiani. Muistan, kuinka silloin lohdutit minua. Olit mulle hyvä ja hellä. Rakastan Sinua.

  - odotan